Kundeservice på dine vilkår

E-post, telefon, livechat eller spørsmålsforum – hvordan foretrekker du å få svar på dine spørsmål? På Collector ønsker vi å være tilgjengelige når du behøver oss, på den måten du ønsker å kontakte oss. Derfor jobber vi stadig med å utvikle vår kundeservice.

På vårt kontaktsenter jobber 50 personer på heltid – støttet av ytterligere 35 timebaserte ansatte – med å håndtere våre kunders henvendelser så raskt og smidig som mulig. Hver måned tar de mot ca. 80 000 innkommende henvendelser!

Siden februar har en betydelig del av kundenes generelle spørsmål kommet gjennom en ny chat-funksjon som vi selv har bygget slik at den skal passe våre kunders behov og spørsmål. Du kan altså velge å kontakte oss ​​på den måten som passer best for deg: via telefon, chat eller e-post. Eller hvorfor ikke stille et spørsmål i vårt forum?

Opp gjennom årene har vi nemlig bygget opp en solid samling av svar på vanlige spørsmål i vårt spørsmålsforum. Ta en titt og søk etter ditt spørsmål der neste gang du lurer på noe, så kanskje du finner svaret før du behøver å kontakte oss.

Gode ​​anmeldelser i kundeundersøkelser

I prosessen med å utvikle kundeservicen vår er det viktig at vi evaluerer oss selv. Derfor gjennomfører vi regelmessige kundetilfredshetsundersøkelser for å få en forståelse om hvordan kundene våre oppfatter servicen vår. I den siste undersøkelsen ble den samlede vurderingen 4,38 på en 5-punkts skala, noe som er et klart tegn på at våre ansatte gjør en utmerket jobb med å håndtere kundenes henvendelser. Men vi fortsetter selvsagt med å utvikle tjenestene våre for å få enda bedre anmeldelser i fremtiden.

Ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice neste gang du lurer på noe om våre tjenester eller produkter.

Visste du at ...

Collectors kundeservice kan tilby service på så mange som 17 ulike språk – norsk, svensk, finsk, dansk, engelsk, tysk, nederlandsk, fransk, persisk, tyrkisk, serbisk, bosnisk, kroatisk, arabisk, kurdisk, spansk og swahili.