Collector Bank AB har skiftet navn til Norion Bank AB. Virksomheten drives gjennom våre tre varemerker: Norion Bank (Corporate og Eiendom), Walley (Payments) og Collector (Privatkunde). Gå til Norion Bank
Her finner du svarene på de vanligste spørsmålene. Du finner kontaktinformasjonen vår lenger nede.
Vi tilbyr ikke noen betalingsfri måned, men vi kan tilby deg avdragsfritt opptil to ganger i året. Det vil si at selve avdraget krediteres, og du betaler for rente og eventuelle andre avgifter på fakturaen. Hvis du vil ha avdragsfrihet kontakter du oss på telefon eller sender oss en mail.
Ja, det kan du og du betaler kun rente for den tiden du har hatt lånet hos oss. Hvis du skal innfri et lån kontakter du alltid kundeservice på telefon eller på mail, så hjelper vi deg med å beregne korrekt innfrielsesbeløp. Med henvisning til loven om hvitvasking kommer vi til å spørre deg om hvor pengene kommer fra som du løser lånet med.
Så klart! Du betaler med nøyaktig samme betalingsinformasjon som på din eksisterende faktura, det vil si til kontonummer 60210717067 og samme KID-nummer som vanlig. Hvis du har eFaktura kan du enkelt øke beløpet i din nettbank før du betaler den.
Ja, du kan betale ditt lån med eFaktura. Du oppretter en eFaktura-avtale i din private nettbank, og ved opprettelse passer du på at mottaker er oss og du bruker ditt KID-nummer som eFaktura referanse.
Du logger deg inn med bankID på Mine sider. Du finner din årsoppgave under Dokumenter.
Forsikringen beskytter deg om du skulle bli syk eller arbeidsledig, men er også en beskyttelse for dine pårørende om du skulle gå bort.
Her finner du alle dokumenter knyttet til din betalingsforsikring.
• Vilkår for låneforsikring
• Førkjøpsinformasjon
• Forsikringsbevis
Skjemaer
• Arbeidsledighet/permittering
• Sykdom/ulykke
• Sykehusinnleggelse
• Dødsfall
Mandag - Fredag
10:00 - 15:00
Lørdag
Stengt
Søndag
Stengt
Ring oss
22 42 42 74eller e-post
lane@collector.no