Forbrukerens betalingsreise

For å forstå kundevennlighet ut fra et brukerperspektiv, må innsikten komme fra forbrukerstudier. Det er først da vi på alvor kan starte arbeidet med kundevennlighet og å tilby kunden (forbrukeren) overlegne betalingsløsninger.

Fokus på forbrukeren og forbrukerens betalingsreise.

I denne rapporten vil vi fordype oss i resonnementet rundt en kundevennlig betalingsløsning, men fokusere på forbrukeren som kunde og dennes betalingsreise. Vi mener nemlig at for å forstå kundevennlighet ut fra et brukerperspektiv, må innsikten komme fra forbrukerstudier. Det er først da vi på alvor kan starte arbeidet med kundevennlighet og å tilby kunden (forbrukeren) overlegne betalingsløsninger.

Last ned hele artikkelen.

Les hele artikkelen. Fyll ut skjemaet for å få artikkelen tilsendt på e-post.

  • Obligatorisk felt
  • Obligatorisk felt
  • Obligatorisk felt
  • Obligatorisk felt
  • Ikke gyldig e-postadresse
Noe gikk galt!