Collector B2B Payments

Tilby bedriftskundene dine en smidigere kjøpsreise. Med våre betalingsløsninger blir B2B e-handel like enkelt som å selge til en forbruker.

Gi bedriftskundene dine en bedre kjøpsopplevelse

Driver du en nettbutikk som selger til bedrifter? Eller føles steget til digitalisert salg fortsatt lang og vanskelig?

Ikke gjør kundenes kjøpsreise vanskeligere enn nødvendig. Med våre betalingsløsninger for B2B-salg kan du øke salget ditt, nå nye kundegrupper, og slippe en masse unødvendig administrasjon.

E-handelen vokser og for mange bedrifter er det en selvfølge å kunne gjøre mesteparten av sine innkjøp online. I takt med det øker også kravene til nettbutikker, og mange forventer seg en like smidig kjøpsreise som når man handler privat. Med Collector banks digitale betalingsløsninger for B2B er du klar til å møte dine kunders behov og skape nye forretningsmuligheter. 

Dette er Collectors B2B Payments

30 dagers fakturabetaling 

Delbetaling

Håndter også store beløper, opp til 50 000 

Flere muligheter

Ut fra dine kunders behov og forventninger skaper vi den løsningen som gir størst nytte for din digitale handel. Dette er et utvalg av tjenestene du kan koble på betalingsløsningen:

  • Registrering, håndtering og kjøp med digital signering
  • Verktøy for å håndtere kjøpstillatelser og –grenser
  • Mulighet til å tilby kredittkjøp til flere kunder*

* Eksempelvis ved å ta kredittrisikoen selv, mens Collector håndterer administrasjonen, eller gjennom å la signaturberettiget ta personlig kausjon.

Last ned hele artikkelen

Les hele artikkelen. Fyll ut skjemaet for å få artikkelen tilsendt på e-post.

  • Obligatorisk felt
  • Obligatorisk felt
  • Ikke gyldig epostadresse
Takk! Noe gikk galt!

Delbetaling uten kredittrisiko gir bedre kontantstrøm

Akkurat som i privat e-handel bør bedriftskundene dine få kunne velge betalingsmåte og –vilkår direkte i betalingssituasjonen. Med valget om delbetaling kan du også tilby opptil 36 måneder kreditt og likevel få pengene på konto dagen etter at kunden har fullført kjøpet. Collector bank står da for kredittrisikoen og fakturaadministrasjonen. 

Enklere kjøp gir raskere beslutning

Med en smidig og forenklet kjøpsprosess som verken krever registrering eller ekstra kontroller kan flere og nye kunder handle fra deg. Kunder som handler sjelden kan bestille varer uten å registrere seg eller søke om å bli kunde, mens gjenvendende kunder kommer i mål med bare noen få klikk. Kredittavtaler og konto signeres digitalt av de som har signaturrett, ved hjelp av BankID. På den måten frigjør du tid på både kortere og lengre sikt, både for bedriften din og for kundene dine. 

La selv nyoppstartede bedrifter handle

Gjennom å la signaturberettigede ta personlig kausjon kan til og med små eller nyoppstartede selskaper handle med faktura eller delbetaling, noe som ellers er langt fra en selvfølge. Prosessen er helt automatisert og signering gjøres med BankID.  

Onlineverktøy for sikker og trygg håndtering

I partnerportalen kan du som e-handler logge inn og se dine kunders kredittgrenser, avtaler, samt autoriserte brukere. Du kan også tilby kundene tilgang til et eget onlineverktøy for å garantere sikkerhet, samt forenkle kjøpsprosessen. I verktøyet kan kunden blant annet håndtere kjøpstillatelser, samt spesifisere for eksempel kostnadssted, kjøpere og hvilken konto som skal belastes. 

Er du klar for å ta neste steg i ditt B2B-salg?

  • Obligatorisk felt
  • Obligatorisk felt
  • Obligatorisk felt
  • Ej giltig epostadress
Takk! Noe gikk galt!